tirsdag 29. mars 2011

Selebukse med biler til mellomste bror

Denne buksa begynte jeg på for ganske så lenge siden, og av en eller annen grunn har jeg det med å heller begynne på nye prosjekter enn å fullføre de jeg allerede har satt i gang med... Da jeg ganske raskt så at denne buksa ville bli alt for stor til han som skulle ha den, satte jeg også dette på vent... Men tiden går fort og ungene vokser, så her om dagen fant jeg ut at jeg måtte se og få den ferdig før den ble for liten. Heldigvis ble den akkurat passe stor, og jeg må si meg godt fornøyd med resultatet!


Mønsteret er fra Ottobre, og alt stoffet er fra butikken min; herlig fløyel med stretch og bomullsstoff med biler til lommer og fór.

1 kommentarer:

micano sa...

Kjempefin bukse! :-)

 
Designed by Simply Fabulous Blogger Templates