onsdag 10. oktober 2012

Høstkåper til jentene!

Disse høstkåpene har ligget en stund blant alle syprosjektene mine. Jeg har nemlig en god del liggende som både er tegnet, klippet og begynt på. Problemet er bare at tiden ikke strekker til, og at når jeg endelig har litt tid, vil jeg heller begynne på noe nytt, enn å gjøre ferdig noe "gammelt"...
Men, rett før helgen ble endelig knappene sydd i, og to glade jenter kunne endelig få ta de nye kåpene sine i bruk.


Stoffene er lilla kordfløyel fra textart og inni er det er uglestoff som det desverre er helt tomt for nå. Bisebåndene er fra S&S og mønsteret er laget av ei nonne i Frankrike ;)

Liker godt alle detaljene på dette mønsteret. De små klaffene oppe ved kragen, legget midt bak, bisebåndet og kragen er alle prikker over i'en synes jeg. Nå må jentene bare få brukt kåpene mye før det blir for kaldt til å gå med dem...





0 kommentarer:

 
Designed by Simply Fabulous Blogger Templates