søndag 26. juni 2011

Ny festkjole - endelig!

Jeg syr absolutt mest til mine fire små, men det hender da av og til at jeg prøver meg på noe til meg selv... Problemet er bare det at det som er til meg som regel aldri blir fullført, - ofte fordi jeg har så utrolig mange andre ting jeg heller skulle/ville ha sydd (til barna selvsagt)...

Da jeg skulle feire 35-års dagen min, begynte jeg på denne kjolen, men da den ikke ble ferdig i tide ble den bare liggende i haugen med UFOer inne på syrommet.

Denne helgen skulle vi i to bursdagsfester, og jeg bestemte meg for å fullføre noe til meg selv, for en gangs skyld! Ble godt fornøyd med resultatet, så det blir nok flere av denne ;-)

Mønster er et litt omgjort simplicity mønster, (New Look 6557) og stoffene er mønstrete bomullstoff (Riley Blake) og ensfarget lime bomull, begge fra butikken min ;-)

Et par bilder av kjolen i bruk;


Litt rar vinkel det siste her, men det var det eneste jeg hadde som viste bakstykket på kjolen ;-)

4 kommentarer:

I en Sving sa...

Så nydelig kjole. En skikkelig flott kjolemodell rett og slett :)

ha en flott dag!

Hege sa...

Takk skal du ha! Ble i grunnen overraskende godt fornøyd med passformen på denne modellen ;-)

Gulltann og Pus sa...

Utrolig flott kjole!:-)

Flittige Fruer sa...

Hei Hege! :) Har sett den i butikken, men kjekt å se den på! Knallfin!

Stikker snart innom deg igjen :)

Fin helg til deg og dine!

 
Designed by Simply Fabulous Blogger Templates