tirsdag 21. juni 2011

Totalt hekta...

Ja, for det tror jeg nok jeg må kunne kalle meg, - totalt hekta på japanske mønsterblader. De har så utrolig mange forskjellige, med klær både til voksne og til barn, og jeg kan rett og slett ikke få nok! De har en fantastisk fin stil, som jeg liker veldig godt, og jeg blir aldri lei av å bla gjennom dem.


Som med mange av de andre syrelaterte bøkene jeg har, er det ikke alle som blir brukt like mye, men de aller fleste japanske bladene blir her i huset likevel sett på som et "scoop", og jeg fornyer samlingen min støtt og stadig.

Bladene er selvfølgelig på japansk, og nei, det språket kan jeg nok desverre ikke, men mønsterdelene er hedligvis like i alle verdens land. I tillegg har de bildeforklaringer og tegninger av de viktigste tingene, så det fungerer helt fint. Og til de som kan fransk, så finnes nå en hel del av disse bladene også oversatt til fransk, (og ja, jeg har noen av dem også ;-)

En god plass for å få tak i disse herlige og inspirerende bladene er på etsy.com og min favorittbutikk der er absolutt Pomadour24

0 kommentarer:

 
Designed by Simply Fabulous Blogger Templates