mandag 13. juni 2011

Traktor er tingen!

Mellomstegutten her på to kan ikke få nok av traktorer! Å få sitte på med far og kjøre på ei mark i timesvis er bare helt topp! - Det må være ei guttegreie ;-)

Ettersom vi bor der vi bor, tenkte jeg at dette traktorstoffet fra Metsola (som jeg også selger i butikken min) var det perfekte valg til en liten gave til en av mine beste venners lille gutt.

Mønsteret er fra Minikrea, og jeg valgte å sy den i ett stykke ettersom stoffet var såpass mønstret. Traktorene fallt i smak, og gutten min ville også gjerne ha en sånn bukse... Men det får nok heller bli en vest på ham ;-)

1 kommentarer:

Gunn Astrid Øfsti sa...

denne var utrolig fin. Herlig stoff med fint mønster. Har lagt meg til som følger hos deg, og så har jeg link til butikken din påbloggen min.

 
Designed by Simply Fabulous Blogger Templates