tirsdag 15. november 2011

Knytebukse uten knytting!

Jeg har lenge tenkt at jeg skulle prøve meg på Jubel sin knytebukse. Synes den er utrolig kul, og min lille prins kunne fint hatt en slik, eller et par slike.

Selv om mønsteret egentlig er beregnet for stoff med stretch, valgte jeg å sy den i dongeri. Det gikk helt fint, og jeg ble i grunnen ganske så godt fornøyd ;)
Legget som er sydd både foran og bak gjør det lille ekstra, og ettersom skråbånd er litt stivere enn bånd laget av ribb, ble det ikke knyting men like godt knappelukking på min versjon...

5 kommentarer:

fabelblå sa...

Akkurat det har eg også tenkt på: å lage knytebukse uten knyting:)
Og no ser eg jo at det går fint!
Flott bukse!

knuffel sa...

Kjempefin :)

micano sa...

Fiiin!!!
Når er kafeen åpen?
:-) monica

Hege sa...

Åpen sykveld i kaféen mandag 5. desember fra halv åtte ;)

Anonym sa...

Selger du klær du lager? Jeg er håpløs foran symaskinen, men eeelsker hjemmesydd tøy:)

 
Designed by Simply Fabulous Blogger Templates