tirsdag 13. desember 2011

Ny sybok fra Frankrike!

For noen dager siden hentet jeg en stor pakke på Posten, og ikke nok med at pakken var stor, - det var i tillegg en pakke jeg hadde gledet meg stort til å motta! Inni lå nemlig 4 eksemplarer av den nye syboka "Grains de Couture" som den franske favorittbloggeren min Ivanne Soufflet, med bloggen Grains de Maïs, nylig gav ut.


Det er helt utrolig mange fine plagg inni den som bare skriker etter å bli sydd. Ivanne er også helt rå på detaljer, så bare det å sitte å bla i boken er inspirerende i hauger og lass. Og det er nok også det jeg må nøye meg med akkurat nå, for jeg har en god del andre prosjekt (les; juleklær) som ligger å venter på å bli sydd ferdig først ;)

Uansett alltid kjekt med nye mønster og ny inspirasjon!

3 kommentarer:

I en Sving sa...

Så moro med ny og inspirerende bok da. Alltid moro med slike pakker i posten :)

MARIAHS sa...

Utenpå boka (bildet) så det ut som det var litt herlige gammeldagse klær,landstil.. Nydelig:) Kjekt med nye inspirasjoner:) Hei,jeg er ny her på din side:) Men du har truffet meg i butikken din. Jeg sydde for 1,5år siden en ullkåpe ,veske og alpelue til min jente i stoff fra deg. Den passer enda og brukes stadig. Kjempe fornøyd:) Bor på strandalandet,men er fra Sandnes..:) Se gjerne innom min blogg,der finner du nok noen stoffer fra dg ja:)

Kristin sa...

Den boka ser jo helt fantastisk ut (var inne på bloggen hennes og så på bilder). Nostalgiske, flotte klær.
Går det an å spørre hvor du har kjøpt den? Jeg vil og ha :)

 
Designed by Simply Fabulous Blogger Templates