onsdag 25. januar 2012

Utvider butikken med flotte barneklær!


Jeg har lenge ønsket å kunne sy klær for salg i butikken min, men har etter hvert innsett at tiden ikke strekker til... Men, ettersom ønsket om å kunne selge klær er der fortsatt, utvider butikken min i vår varelageret og tar inn en del barneklær fra flere ulike merker. Alle er selvsagt helt nydlige og av super kvalitet ;)
De forskjellige merkene har ganske ulike uttrykk. Mens noen er fargesprakende og moderne er andre i duse farger med et mer romantisk eller nostalgisk preg.



Her vil du kunne finne barneklær du ikke finner alle andre steder, og det vil bli noe for enhver smak! Jeg kan bare si en ting; Jeg gleder meg!!!

2 kommentarer:

Ingrid sa...

Gleder meg til å se! Du har så mye fint i butikken din, og det blir jo bare større og større ulvalg! :)

One Of A Kind sa...

Disse klærne var jo bare nydelige! Blir spennende å se dem "live". Kjekt å lese i bloggen din Hege. Gleder meg alt til neste gang jeg kan stikke innom butikken din. Mirjam

 
Designed by Simply Fabulous Blogger Templates